tisdag 2 juni 2009

sol sol sol




Javisst e det väl härligt med sol:) Fyra underbara dagar har det varit... i lördags var det kalas hemma hos familjen J för att fira K som fyllt år i veckan:) Det var en härlig dag med god mat och trevligt sällskap:) I söndags blev det grill lunch hos mina föräldrar tillsammans med alla systrar, barn o sambosar:) Väldigt härlig dag, lite synd om M som hade fått öroninflammation och fick åka till doktorn:( Men nu e han frisk igen, träffade honom o C imorse när de var ute på promenad med dagis, det såg så härligt ut:)


Igår var jag o E hemma hos J o V.. det blev en härlig eftermiddag i trädgården, E fick bada pool för första gången:)


Idag har vi också varit o hälsat på hos J o V, det blev lite lek o lunch, sen bar det hemåt vid halv tre för att sova... härligt!


Imorgon ska vi umgås med min syster R, vet inte om någon av pojkarna ska med, men hur som helst blir det kul, det vet jag redan:) På torsdag kommer kompisen J blue hit med sin lille C som har fått vattenkoppor... tänkte att vi kanske kunde få llite vi med:) Sen på fredag blir det nog en tur till Sjöbo för att träffa M o S... vilken vecka:) Kan inte bli bättre... bara umgås med alla dessa personer som man älskar o tycker om:)


Härligt härligt....


Nu ska jag efter en lång o varm dag krypa ner i soffan en stund... kan jag väl vara förtjänt av.. jag har ju trots allt dammsugit o svabbat golv också idag:)




Sätter med en bild på E´s första pool dopp:) Och hennes nya tänder som hon så gärna vill visa:)




Kram o godnatt:)

Inga kommentarer: