tisdag 23 juni 2009

Ljusare tider:)


Visst e det väl härligt när solen kommer fram:) Man blir som en ny människa... fylls av en massa ny energi:) Själv har jag använt min nya energi till att genomföra lite projekt som jag har haft på paus... i söndags fick jag äntligen ommöblerat, så nu har E fått eget rum, vårt sovrum är uppflyttat( o jag har fått tv o dvd i sovrummet, så nu kan jag äntligen somna till sweet home alabama igen:) ) o data rummet är nerflyttat.... och precis som jag trodde så blev slut resultatet så himla bra:) Har hängt upp några tavlor i E´s rum, ska köpa lite nya mattor o några andra småsaker, men annars e det så gott som klart:)

Ett annat projekt var att sortera o packa ner alla babykläder som hon har växt ur... det blev gjort idag, så nu känner jag mig väldigt nöjd. Upptäckte i och för sig att vi hade en hel massa saker som skulle till tippen o återvinningen, så nu har jag ett nytt projekt... men men, vad vore väl livet utan projekt:)

Vi hade en helt underbart härlig midsommarsafton.... började dagen som vanligt med frukost i Måryd tillsammans med Eliasson familjen, solen sken på oss och alla hade det bra:) Efter frukost körde vi till Torna Hällestad för att äta glass, mumsigt:)

Sen var det vila som gällde för lilla fröken E, blev en lång lur lite mat och sen på med midsommar kläderna. Vid tre gick vi hem till J, R o V för att fira midsommar. Även systrarna R o K kom med sina familjer:) Spelade lite Wii, snackade o umgicks... hur härligt som helst:) Jag älskar mys:)

Annat som händer för tillfället är att E har börjat gå... hon började så smått ta några stapplande steg o nu ställer hon sig upp utan stöd lite varstans för att sedan traska några steg:) Det är så roligt att titta på henne, hon tycker det är jättekul så hon gör om samma procedur hela tiden:)

Har umgåtts mycket med J o V på sista tiden, super trevligt, har saknat dem när hon har pluggat... men nu är det sommarlov så då får vi ta igen allt:) Har varit på Svågertorp en sväng idag och sen var vi på promenad på eftermiddagen med våra småttingar som tycker så mycket om varandra:)

Nu ska jag i alla fall fixa med lite bilder i albumet... har visst varit lite dålig på det också...

Hörs snart igen:)


Soliga kramar till er alla:)

Inga kommentarer: