fredag 15 januari 2010

Blääääää :(

Ja just så känner jag mig... blääää.... verkligheten slog till med kraft, trodde inte att det skulle vara så jobbigt, men för var dag som går så blir jag mer ledsen :( Om tre dagar, med idag räknat, så börjar jag jobba... och just nu känns det inget bra. Kan tänka mig att det är så de flesta känner som ska börja igen efter en längre tid hemma, och alla andra klarar ju det, så visst jag vet att det kommer gå över... men nu är det bara BLÄ, URK o TVI :(

Igår var första dagen som vi provade på att lämna E en stund på dagis, de gick hyfsat en stund, men sen kom hon på att jag inte var där och då blev hon ledsen. Jag gick tillbaka och sen stannade vi en stund till, när vi väl skulle hem så ville hon stanna :) Om en stund ska jag väcka lilla tjejen och vi ska traska ut till dagis igen :) Idag är tanken att jag ska lämna henne vid halv elva och hämta henne efter lunch, hoppas att det går bra:)

Annars känns själva dagis biten bra, hon verkar gilla att vara där, så när hon bara har vant sig vid att jag inte är där, så blir det nog toppen :)
Nä... nu ska jag sluta gnälla... får göra det bästa av situationen... allt kommer ju bli bra :)
Hörs en annan gång :)
Kram


Inga kommentarer: