tisdag 26 januari 2010

Den babblande dottern :)

Precis hemkommen från jobb sitter jag här vid köksbordet med min lilla dator, lyssnar på dottern som går runt här och donar med ditt o datt och babblar som aldrig förr... mysigare kan det inte bli :) Hon har visst bara sovit tjugo minuter på hela dagen, och just nu är hon så där mysigt trött o fnissig... får se hur länge det håller i sig, gränsen är ju hårfin mellan fniss o gråt :) Har haft en helt okej dag på jobb, blev en rivstart med tanke på att jag hade jobbat en vecka och då åker chefen på två veckors semester , allt ansvar på mig och jag som varit borta i ett o ett halvt år... men men än så länge verkar det fungera fin fint :)
E verkar trivas med dagis, är precis som vanligt här hemma med oss och sver som hon ska på nätterna så det kan ju inte ha varit en allt för hemsk upplevelse:) Kändes lite konstigt i morse när jag lämnade henne till en helt främmande fröken eftersom det inte är hennes fröknar som öppnar, men det är väl bara så det är ... nästa gång är hon ju ingen främling längre :)
Ska äta lite kvällmat här om en stund, det ska bli gott, köttfärssås o makaroner.. mums mums :)
Ha en trevlig kväll <3
Kram

Inga kommentarer: