tisdag 2 februari 2010

Hatar SNÖ!!!

Ville bara berätta att just idag har jag bestämt mig... Jag HATAR snö... denna attans sablans vita sörja som luras genom att se vacker ut och sen ställer den bara till en massa problem. Jag har fått jobba extra på två lediga dagar eftersom andra varit insnöade och chefen valt att åka på solsemester mitt i snöyran, sjyst.. jag tror inte det nä....
Stel i kroppen kom jag hem idag efter att ha kört på helspänn hela vägen hem från malmö i hastigheten 10-40 km/h, en timme tog det mig att ta mig hem och hemma möttes jag av ett åskmoln i form av sambon... dottern hade visst varit på "strålande" hunör hela eftermiddagen...
Jag tror bestämt at jag är i behov av att vinna några miljoner så att jag kan sluta jobba och bara vara hemma istället :)

Ska sova nu så att jag kan vakna och svära över all denna attans snö imogon igen :(

Kram

Inga kommentarer: