fredag 12 februari 2010

Helg :)


Då var det fredagkväll och helgen är här :) Som jag längtar efter helgerna nu när jag börjat jobba... älskar att veta att det är mys i hela två dagar, till och med tre denna gången eftersom jag tagit ledigt på måndag :) Haft en snurrig dag på jobb så jag är extra trött i huvudet ikväll, får bli tidigt i säng idag så jag är pigg imorgon när det är dags för babysim :)
Annars händer det inte så mycket nu, E har fattat tycke för dagis och blir inte ledsen längre när jag lämnar henne, numera pussar hon o vinkar och springer glatt in o leker ... det är helt underbart :) Själv tycker jag att allt verkar toppen med dagis, personalen är supertrevlig och allt fungerar som det ska :)
Allt är som det ska på jobb också, chefen är tillbaka så nu har jag gått tillbaka till "vanlig" anställd vilket är skönt, jag gillar inte o ha ansvaret för allt, mycket skönare att veta att chefen är där o fixar :)
Nu har jag inte mycket mer att berätta.. ska iväg o träffa kusin G imorgon och på söndag e det kalas för "lilla"syster som fyller 15år... attans vad tiden går :) Det kommer bli en härlig helg... det känner jag på mig :) JAg önskar er alla en underbar helg, så hörs vi snart igen :)

Kram

Inga kommentarer: