torsdag 4 februari 2010

Vilken dag :)


Har haft en alldeles underbar mysdag tillsammans med E idag:) Dagen startade med sovmorgon till halv sju... nice... sen lite morgon mys tills det var dags att sova förmiddagslur, då passade jag på att göra mig i ordning o äta frukost. När E vaknat igen gav vi oss iväg på en promenad i det vackra vädret, helt vindstilla och solen sken allt vad den orkade :) Väl ute ringde lillasyster J och frågade om hon fick komma, hon har varit hemma från skolan lite halvkrasslig.. klart att hon fick komma, så vi hämtade upp henne på vägen hos mormor o morfar och sen gick vi inom affären innan vi gick hem och lunchade :)
Eftermiddagen spenderade vi med att kolla på Beverly Hills medans E sov lite till :)E har varit på toppen humör hela dagen och det har jag med :) Denna dag är precis vad jag behövde <3
Sitter nu och kollar lite mer Bevvan innan jag ska dyka ner i sängen :) En dag kvar att jobba, sen e det helg.
Hoppas att alla haft en lika bra dag som jag... helt underbart :)

Kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Önskar att jag också hade en ledig vardag ibland men vill absolut inte jobba helg. det går såklart inte ihop. Kram:)