onsdag 3 februari 2010

Ledig imorgon :)



Imorgon ska jag o E vara hemma, jag har ledig dag och den ska spenderas hemma i lugn o ro. Fick ju jobba hela helgen, så det ska bli extra mysigt med bara mys o gos hela dagen lång... lite jobbigt är det allt att ha börjat jobba, man får inte alls i närheten av tillräckligt med tid med E o A:( Ska bli skönt med en helt oplanerad helg, inget jobb o mannen ingen jakt.. får se om vi kan hitta på något kul :)
Möttes av en helt underbar E idag när jag kom hem, hon kom springades mot mig och berättade en hel massa... hon var på så himla gott humör, totalt tvärtemot hur hon var igår... det kändes så väldans trevligt att komma hem och mötas av detta, jag tror att dagen hade kunnat vara hur jobbig som helst och hennes glada bemötande hade gjort allt bra igen :)
Jag har ju inte så mycket att berätta, det är ju mest bara jobb för tillfället, ska bli såååå skönt när chefen kommer hem igen. Det har gått väldigt bra, men det har varit en massa klydd som jag gärna hade varit utan också, vi har ju löst problemen som uppstått, men hade ju såklart varit skönast om inte problemen dykt upp alls :)
Ska nog bädda ner mig i soffan nu och se en bra film... En skön filt o lite pepsi max blir det nog också :)

Kram

Inga kommentarer: