tisdag 12 januari 2010

Vår stora tjej :)


På väg till dagis med min nya fina dagis väska, nappar o blöjor o kläder packade :)



Redo mamma... Nu kör vi :)

Idag är en stor dag... lilltjejen har blivit stor och börjat på förskolan:) Första inskolningsdagen är avklarad och allt gick jättebra, E verkade gilla allt o alla. Hon är ju en nyfiken liten dam så jag har ju inte för en sekund tvivlat på att hon skulle gilla dagis:) Vi var där mellan tio o halv tolv, jag hann prata en del med fröknarna och E hann kolla läget... massa nytt att kolla på o dessutom en hel massa nya ställen att klättra på :)
Imorgon fortsätter vi inskolning, jag tar denna veckan och nästa vecka när jag börjar jobba tar A över, det känns bra, då får vi båda bekanta oss med personalen och stället :)
Har tv kväll med mannen, kör Heroes maraton, jag slö tittar lite medans jag skriver här... är inte riktigt min grej, men det är mysigt att umgås i alla fall :)
Ha det bäst tills nästa gång :)

Kram

Inga kommentarer: