onsdag 3 mars 2010

Älskade Mars som kom med solen :)

O vad jag hoppas att våren är på gång... jag som så många andra är i såååå himlens stort behov av sol. Har varit helt underbart med sol idag, behövde till och med solglasögon när jag körde till jobb, det är härligt :) Man märker så stor skillnad på folk så fort solen tittar fram... alla blir så mycket gladare :) Allt blir lättare när det ljusnar, man får ny ork och känner sig mer motiverad o glad igen :)
Har haft en helt okej dag på jobb, den kändes lång o timmarna gick sakta, men trots det så var det ändå en bra dag. Kom hem och hann pussa på E innan hon skulle sova och nu blir det väl snart sängen för min del också... har kommit in i en liten läsperiod igen, så det är extra mysigt att krypa ner tidigt i sängen :)
Ska träffa R o M imorgon.. lille M ska vara här när R ska till tandläkaren och sen får vi se vad vi gör av resten av dagen, skönt att vi ska vara lediga i alla fall, sen ska jag ju jobba sju dagar på raken... kommer nog att kännas skönt nästa helg :)
Känner miig fusen o vet inte riktigt vad jag ska berätta mer så jag bytar nog om till pyjamas nu o säger godnatt :)

Kram

Inga kommentarer: