måndag 20 februari 2012

Gilmore girls...

...får avsluta denna dag:) Det är nog det bästa som finns att somna till, ett underbart feel good program som gör att man somnar med ett leende på läpparna :)
Har haft en helt ok måndag, började sent idag så startade dagen med mysmorgon tillsammans med mitt lilla troll :) Sen har dagen bara rullat på, har haft sällskap på jobb av en tjej som vi ska ha som vikarie, alltid trevligt med sällskap :) Kom hem och möttes av min trötta trollunge, hon har visst bestämt sig för att inte sova middag längre, så eftermiddagarna o kvällarna e lite jobbiga för både henne och oss, men det går väl över snart:) Igårkväll kom hon in till mig i sängen strax efter sex och såg ut som om hon skulle berätta nåt för mig, men istället la hon huvudet på min mage och somnade, det i sin tur betydde att hon vaknade klockan fem imorse och att hon faktiskt var så trött på dagis att hon valt o sova en stund:) Fördelen med det här är att när hon e så trött blir hon extra kramig, sååå mysigt :)
Nu ska jag sova... kommer ju en dag imorgon också :)
Ha det så bra :)

Kram





Inga kommentarer: