torsdag 2 februari 2012

Hemmadag :)


Idag har jag o E varit lediga :) Vi har haft en supermysig dag, tog en promenad till citygross imorse och handlade till kvällens middag och sen gick vi hem igen och bara mös :) E har varit på strålande humör och myst o pysslat om vartannat hela dagen. Allmänt härligt har vi haft det, själv har jag tagit hand om tvätten och kommit ikapp med lite av mina serier som jag följer.... nice :)
Till middag blev det Flygande Jakob som mannen tillagade ... det blev sååååå gott, men det brukar det ju bli när mannen fixar mat :) Vi har ju det super braiiga upplägget här hemma, jag handlar och mannen lagar maten, det är toppen då jag verkligen inte tycker om att laga mat.
Annars har veckan varit rätt så lugn, E var väldigt glad att hon fick komma tillbaka till dagis efter att ha varit sjuk, själv har jag haft en rätt så lugn arbetsvecka, så jag har också tyckt att det var skönt at komma igång igen :)
Jobb imorgon, sen kör vi mystema hela helgen, mannen ska ut imorgonkväll så då kör jag o E fredagsmys tillsammans. Lördag eller söndag ska vi förhoppningsvis träffa vår fina vänner från sjöbo, förutsatt att vi alla håller oss friska :)
Det var allt för idag:)
Ha det bäst :)
Kram

Inga kommentarer: