torsdag 23 februari 2012

Snuvig ...

Stackars mig :( Alldeles snuvig o rosslig o så ska jag jobba hela helgen .... drygt:( Men inte mycket att göra åt det , bara att bita ihop och jobba på :) Är ledig idag och hade planer på att spendera dagen med våra sjöbo vänner, men när både jag o M var hängiga så sköt vi fram det. Istället har jag o E varit på Coop o handlat tillsammans med J o T , och sen åt vi lunch på pölsemannen... nice :)
Om en stund ska vi ta en promenad ut till småtrollen o kolla deras rea eftersom de visst ska stänga, trist när de lokala företagen försvinner, men man kan ju förstå att det är svårt att konkurera med de stora kedjorna.
Satt framför tv´n imorse och bölade som säkert så många andra denna dag då Daniel berättade att han o kronprinsessan nu blivit föräldrar till en lillprinsessa :) Det är ju alltid rörande med sådanan nyheter,men då jag nu själv också väntar barn och hormonerna är lite här o där så har man väl en aningen lättare till tårarna ;) Jag gråter till det mesta i vanliga fall, men just nu räcker det med en reklam snutt sen en kranarna på :) Kan bara tänka mig hur det blir ikväll när jag ska kolla på lite av mina serier som har en tendens att frambringa lite tårar:)
Nej om jag skulle ta o snyta näsan lite innan vi ska bege oss på promenad:) Ha det bra så länge :)

Kram

1 kommentar:

TÖSAÖS-PÅGAUPPTÅG sa...

Åh Grattis till bebis i magen! Härlig nyhet! Jag fällde också några tårar när Daniel berättade att de fått en sessa! :-)