tisdag 27 oktober 2009

Fritidsgård:)

Ja så känns det här idag, det är super trevligt:) C kom ju som sagt i morse, sen framåt lunch kom min moster med sin lilla P... strax därefter dök mina systrar I o J upp med kusin E... så här har varit action i några timmar nu :) Just för tillfället sitter I o lär C o P alfabetet o att läsa.... J o Em kollar tv o E har lagt sig en stund, därför passade jag på att ta en stund vid datorn:)
Om en liten stund kommer R för att hämta C o P... då ska jag o de stora tjejerna passa på att ta en tur till citygross, skönt att komma ut en stund:) Innan idag tog faktiskt de stora tjejerna med sig E o hunden ut på en promenad, det var väldigt uppskattat av båda mina småflickor :)
Lite senare i eftermiddag kommer mina föräldrar också hit, då ska vi äta middag tillsammans... det var den enda dagen denna vecka som vi kunde bjuda hit dem... får se om vi kan ta lite fler dagar nästa vecka... stackars föräldrar som e utan kök... självförvållat, men ändå :)
Vem vet... hörs kanske ikväll igen.. känner att jag är lite bloggig dessa dagarna:)

Kram

Inga kommentarer: