lördag 31 oktober 2009

Myskväll...

Tog med mig E på en promenad innan idag, gick til dvd affären o hyrde två flmer till kvällen.. blev The proposal och The accidental husband....Tog även en sväng inom mina föräldrar, var så himla nyfiken på deras kök, så fint det kommer att bli när det blir helt klart:)
Eftermiddagen spenderades på hemma plan, passade på att städa lite när E sov, hann dammtorka, dammsuga, svabba golven o städa toan... perfekt så att jag kunde ha soffkväll med gott samvete:)
Nu sitter jag då här i min soffa, med min pepsi o lite gotte, täcket över mig o datorn igång så jag kan kolla läget under tiden som jag ser film... jag kommer att få problem när jag ska börja jobba igen o inte kan kola datorn hela tiden... men men den tiden den sorgen:)
Har sett den första filmen, The proposal, helt okej romantisk komedi:) Ska se film nummer två nu, funderade ett tag på att se den i sängen, men kom på att jag somnar ju då, så jag stannar här i soffan:) Så jag fyllde på mitt glas, tog en blogg paus o laddar nu för den andra filmen, hoppas att den är ännu lite bättre än film nummer ett:)
Hörs imorgon, för när filmen är slut om ca två timmar så är jag också slut:)

Kram

Inga kommentarer: