måndag 19 oktober 2009

Hemma hemma hemma:)


Jo visst är det så, vi är hemma igen :) Det är så härligt, har haft en helt underbar resa tillsammans med min älskade dotter, men ack så skönt det är att komma hem :) Vi har saknat vår älskade sambo o pappa oerhört mycket, det var så skönt att pussa o krama honom när han äntligen kom hem från jakten igår kväll... vi kom hem redan i fredags kväll, så det blev nån extra dag vi fick vänta innan vi fick pussas o kramas :)

Resan har gått så bra, över förväntan, jag fasade för flygningen, eftersom jag inte visste hur E skulle reagera, men hon sov både dit o hem och det lilla hon var vaken hanterade hon hur bra som helst :) Vi har träffat allt o alla på Island, alla som vi ville träffa har vi hunnit med. Det blev en toppen helg ute på landet hos min faster, kul att träffa kusinerna o deras barn :) En hel del rännande i alla möjliga bilar o en massa nya människor för lilla E varje dag, visst har hon varit lite mammig, men hon har också varit hur snäll o go o söt som helst :)

Nu är vi som sagt hemma igen och det är härligt... blir inga fler resor utan älsklingen i alla fall, nästa gång får han följa med :=)

Känner att jag nog fått med mig nån snuva hem... ska nog lägga mig på soffan o vila bort den :)


Kram

Inga kommentarer: