tisdag 27 oktober 2009

Mysig dag :)







Nu är jag trött... det har varit en helt underbar dag... men ljudnivån har varit på topp så när här väl blev tyst så blev jag så sömnig :) Föräldrarna o systrarna åkte för en stund sen, jag har plockat undan allt o lagt E så nu ska jag alldeles strax krypa ner i soffan:) Hade jag haft tv kanaler på min tv i sovrummet så hade det blivit sängen nästa, men det har jag ju inte så jag får nöja mig med soffan, det är kanske tur det för jag hade nog somnat om jag lagt mig i sängen :)



Imorgon kommer C igen, blir nog sista dagen, tror att hans mamma är ledig de andra dagarna så att han kan vara hemma istället... det har varit mysigt att ha honom här, han är så lugn o härlig:) Märktes idag att han börjar våga röra armen lite, för han har busat en del med P, men det är ju bara bra... härligt att se honom ha roligt :)



Nu är det nästan tv dags så det får räcka för idag... ha en trevlig kväll :)






Kram

Inga kommentarer: