onsdag 9 december 2009

Fixar o donar :)

Har skrivit klart julkorten och sitter nu o överför bilder, har inte varit så duktig den sista veckan, men men, det ska bli skärpning på det nu :)
Var på julbord med jobb igår, på kronprinsen var vi och bowlade o åt. Måste säga att det var ett väldigt tråkigt julbord, jag är inget stort fan redan från början, men detta var ett av de sämre jag varit på.... men sällskapet var trevligt och bowlingen var kul:) Nu är det kanske inte rättvist att jämföra kronprinsen med big bowl, men livet är inte rättvist alltid :) Skönt att träffa folket lite innan det är dags att börja jobba igen :) Det sköna vara att där var väldigt lite folk, så det blev inte så stimmigt som det kan bli på big bowl :)
Ska se om jag kan komma iväg och avsluta mina julklapps inköp också, hade varit skönt att bli klar med allt :)
Nu måste jag göra klart fotona, hörs en annan gång :)

Kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Härligt är det att vara klar med julklapparna men jag ligger ändå efter märker jag. Hum julkorten , dem hade jag glömt. Kanske i morgon. Pussa på fina från mig. Kram Faster:)