måndag 7 december 2009

Grått ute... mysigt inne :)


Jodå, visst e det väl så... en grå dag som denna ska spenderas inomhus med trevligt sällskap och en hel massa värmeljus tända :) Får förhoppningsvis J o V på besök lite senare... en härlig playdate inomhus, nice :)

E sover så gott, och jag håller på att sortera o packa ner hennes kläder som hon har växt ur... det har blivit en hel del kläder.

Händer inte så mycket annars, tar dagarna lite som de kommer och bara njuter av vår sista hemma tid, efter nyår börjar allvaret med jobb o dagis.. just idag känns det sorgligt, men imorgon känns det säkert helt okej igen :) Är lite kluven gällande det hela, hade inte kunnat tänka mig att vara hemmafru på heltid, men jag kan inte riktigt heller tänka mig att vara arbetande på heltid... får se vad det blir av det hela, någon gång i framtiden har man kanske råd att vara hemma lite mer :)

Nu ska jag fortsätta med mitt sorterande, var bara tvungen att titta till blogg världen en stund :)


Kram

Inga kommentarer: