lördag 26 december 2009

M fyra år :)

Idag fyller lillkillen fyra år.... tänk vad tiden går... ska strax ta med mig E på cykeln och rulla hem till syster på kalas :)
Julafton var härlig, massa god mat, trevligt sällskap och jättefina presenter :) E var på toppenhumör fram till halv nio ungefär och sen tog det stopp för henne, vi bäddade ner henne i mormor o morfars säng och sen fick hon vila där tills det var dags att åka hem vid tio :)
Tanken var att vi skulle hem till farmor o farfar igår, men stackars farmor åkte på magsjukan, så vi tar det imorgon istället ... jag tror nog i och för sig att vi mådde bra av en hemmadag, för nu e det full rulle framöver :) Som sagt e vi på väg på kalas om en stund... imorgon blir det julmiddag hos svärföräldrarna, ett mindre bröllop på måndag, en sorglig begravning på tisdag och sen e det ju dags att fira in det nya året... en blandning av både roliga och tråkiga saker.. men fullt upp...
Fick tråkiga nyheter igår... min fina vän har misst sin pappa... det är så sorgligt, jag hade önskat att jag hade kunnat trolla, göra så att allt blev bra för henne igen, men jag kan ju tyvärr inte det, så jag får försöka göra allt jag kan för att bara finnas där för henne <3
M, jag tänker på dig min vän <3
Nu får jag nog gå och väcka min kära dotter... över tre timmars sömn har hon fått, så det får nog vara bra nu :) Annars missar vi ju kalaset...

Kram

Inga kommentarer: