onsdag 2 december 2009

Frostigt vackert :)


Sitter här med stelfrusna fingrar under en filt i soffan, det är så otroligt vackert ute, kallt o frostigt... men jag hade önskat att kylan stannade utanför :) Har en sambo som tycker att här e för varmt inne och själv går jag runt o fryser... får väl klä på mig ännu mera kläder... kanske några strumpor till ;)

Ska köra o hämta J på skolan vid ett... hon ska till tandhygienisten och jag har lovat att följa med.. får ju passa på nu när jag fortfarande går hemma :)

Var på ikea igår med E, R o M... vi handlade lite julklappar och E fick nya gardiner till sitt rum :) Vi passade även på att luncha, E fick sin första barn portion av köttbullar, potatis, sås o lingon... det gillade hon , tänk så stor hon har blivit:)

Nu vaknar hon, så det är bäst jag avslutar här... annars får datorn inte vara ifred :)

Hörs en annan gång...


Kram

Inga kommentarer: