lördag 28 november 2009

Lördagkväll :)


Då var Elin nattad, Jessika ivägskickad på kalas, grabbarna mätta o belåtna framför fotbollen på tv´n i källaren o jag själv börjar bli på bättre humör igen :) Blev lite besviken innan idag, skulle få hit småsystrarna på eftermiddagen, hade sett fram emot detta, och så ändrades planerna utan att jag informerades :( Men men, J kom hit i alla fall och det är jag glad för, just nu är hon på kalas, men när hon kommer tillbaka ska vi se film tillsammans :) I bestämde sig för att sova hemma med kusin E, och jag har inget emot det, förstår att hon börjar bli äldre och då är det inget kul att vara här ju.. men jag hade uppskattat att få informationen lite tidigare :/

Jaja... nu är det färdig gnällt.. kanske ska ringa och prata med I och kolla att allt är bra :)

Sitter här och överför bilder och lyssnar på underbar musik med Kenny Rogers... han har en helt underbar röst :) Ska facebooka lite också... sen om jag inte minns fel så är där tvätt i maskinen, funderar också på om jag ska kolla in Robinson... jaja, får se vad det blir av kvällen :)

Hoppas i alla fall på en helt underbar första advent, med fint väder, trevligt sällskap och en mysig jul skyltnings runda i byn :)

Får räcka nu.. har fått skriva av mig lite i alla fall :)

Hörs o ses


Kram

Inga kommentarer: