söndag 8 november 2009

Från inget till allt



Dagen började med inga planer och ändå har vi haft fullt upp hela dagen :) Vi följde med mamma o pappa till Ilva för att kolla lite, har aldrig varit där innan så det var helt okej att strosa runt där en stund. Efter en tur med föräldrarna blev det vila för Elin och sen traskade vi över till syster R:) Det blev en hel massa bus och trevligt umgänge, med systrar o syskonbarn:)

Har kollat lite på tv med mannen som ligger här o sover intill mig, jag hade sällskap i alla fall, inget vidare snackigt sällskap, men man kan ju inte få allt :)


Har lagt in nya bilder o bloggat o facebookat o lite annat under tiden, så jag har säkert missat ett o annat i programmet vi / jag ser, men det gör inget, så kul var det ändå inte :)


Nu blir det strax sängen... var ju uppe tidigt imorse, redan kvart över sex vaknade fröken E, men det var ändå länge med tanke på att hon somnade tjugo över sex igår kväll:)


Tror att jag ska kolla lite mer på Gilmore girls ikväll, börjar bli lite trött på mina filmer, får önska mig lite nya i julklapp... kom på innan idag att jag inte har Clueless... den hade ju fungerat som en bra sova film annars :)


Sov gott alla där ute :)

Kram

Inga kommentarer: