onsdag 25 november 2009

Halsfluss i kinden ???


För så känns det... min förkylning har ställt till det, den retar min visdomstand... tandköttet är svullet och gör ont :( Stackars mig... det börjar i och för sig bli bättre, men kände ändå att jag var tvungen att gnälla lite :) Så nu var det avklarat... då kan vi prata lite roligare saker , som till exempel min tokfia till dotter :)
Jag förvånas över att hon fortfarande förvånar mig med sitt klättrande... vi umgås med många barn, och än har jag inte mött någan annan som klättrar som hon:) Finns där minsta lilla möjlighet att det skulle gå att klättra, jodå, då hittar hon den.. man kan ju inte bara sätta sig på en stol, man måste ju klättra över ryggen för att förtjäna sittplatsen.... hihi... man kan ju inte säga annat än att det är super kul att följa hennes tokig heter ;)
Idag har vi haft en alldeles härlig bus dag... från morgon till kväll så har hon varit på ett tokigt härligt bus humör, med ett jättestort leende hela dagen har vi bara busat o haft skoj... sådana dagar är alldeles alldeles underbara:)
Nu nannar hon kudden för att kunna vara utvilad inför mogondagens bus o flirtande med besiktningsman... hoppas att hon lyckas flirta igenom den lilla bilen på besiktningen :)
Själv sitter jag djupt nersjunken i soffan och njuter av att jag till och med har hunnt städa idag . Ska ta golven på fredag och sen åker julpyntet fram på lördag:)
Tills nästa gång säger jag bara...

Kram

Inga kommentarer: