lördag 7 november 2009

O du härliga lördag


En lördag som denna kan man bara älska, har umgåtts med mina kära vänner sedan tidig morgon till nästan kväll, hann bli mörkt i alla fall:) Har haft en underbar mys lördag, där vi fått gjort en del men ändå inte gjort en enda vettig sak på hela dagen:)
Det är så härligt när man bara umgås, inga måsten eller press på sig att nåt måste hända eller ske, att bara kunna vara, det måste ju vara det som är meningen med att umgås:) Att bara slappna av o ta dagen som den kommer, det är få förunnat så det är ju bäst att ta vara på tillfällena när de ges:)
Snart är det dags för måsten igen, men tills dess så ska jag, i den mån jag kan, bara passa på att njuta av att jag kan ta dagen som den kommer :)
Nog tjatat om detta underbara fenomen:)
Har precis ätit god hämt mat, hade ingen lust att laga mat o mannen var inte svår övertalad, så det blev onyttig men tokigt god hämt mat :) E somnade tjugo över sex, hon var totalt slut efter att ha börjat dagen med baby sim o sen busat med S hela dagen, bortsett från en timmes vila på promenaden, så har hon hållt igång hela dagen :)
Själv har jag lite planer på att inta liggläge i soffan nu , hoppas på nån bra film, men vad jag kunde se i tv tablån så var det dåligt med det:( Jaja, lite zappande blir det i alla fall innan det blir sängen.. kan ju inte gå o lägga mig åtta på en lördag kväll.... eller kan kan jag ju, men det känns lite töntigt:)
I alla fall... nu får det vara färdig babblat för idag....
Tills nästa gång... Ha det bäst :)


Kram

Inga kommentarer: