tisdag 10 november 2009

what to do a on a rainy day ?


Då regnar det igen... man blir lite grå till sinnet på dagar som dessa.. får nog se till att hitta på något riktigt uppiggande:) Hade varit sugen på en promenad, men konstigt nog så är steget ut inte så lätt när det regnar, men hade man varit ute och det hade börjat regna så hade man nog bara tyckt att det var mysigt :)

Får nog bli en tur till Nova, skulle behöva gå till Elgiganten och reklamera min kamera, jag brukar fega ut när det gäller sådant, men nu är jag så irriterad på min kamera som över exponerar alla bilder, så det får nog bli lite klagmål hos affären.

Kanske en god fika med J o V lite senare idag också, så kan barnen busa och vi mammor få lite glada känslor av att se våra busfrön tillsammans :)

Nu blir det lite tv tittande innan E vaknar, sen packar vi väl in oss i bilen o hittar på något kul:)


Ha en härlig dag i regnet:)


Kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Älskar den fina bilden med flickan i den röda mössan. Vill ha!
Kul att vi ses snart. Jag ska bli bättre på att komma över. Kram :)