måndag 16 november 2009

Vaccinerad

Då var man vaccinerad... efter en hel massa tankar o funderingar om den här attans influensan o vaccinering, så tog jag beslutet om att ta sprutan... den avgörande tanken var att om något skulle hända för att jag inte tog den så skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv. Så nu är jag vaccinerad... det "lustiga" med det hela är att mannen kom hem från jobb och kände sig dålig, så nu har vi väl influensan i huset i vilket fall som helst :( Hoppas att det bara är lite feber och fösvinner snabbt, för jag är verkligen inte upplagd för sjukdom. Än så länge mår i alla fall både jag o E toppen, så vi håller tummarna om att A´s sjuka stannar i källaren :)
Det har varit en bra dag idag, toppen start på veckan, systrarna K o R kom förbi med lite brunch i förmiddags.. smarrigt o trevligt värre:) Eftermiddagen har spenderats med J, V o syster J, massa bus o lek:) Syster J har hjälpt mig möblera om , så nu är det mysigt i vårt vardagsrum igen... blev inte riktigt nöjd vid förra ommöbleringen :)
Har fixat en provisorisk fjärrkontroll till digitalboxen, så nu kan jag zappa igen, det är tur... inget kul att titta tv om man inte kan zappa lite :)
Funderar på om jag ska ordna lite med mina gardiner nu när E sover.. hade varit trevligt att få upp dem... blir bara så irriterad när jag håller på. Har ju dammsugit två gånger idag, så kanske ska passa på innan här e smutsigt på golvet igen :)
Är nog färdigbabblad för stunden... hörs imorgon :)

Kram

Inga kommentarer: