söndag 22 november 2009

Fest o kalas helg :)

Igår var det fest hos syster R som har fyllt år :) E fick sova hos farmor o farfar, så att mamma o pappa skulle kunna partaja o sova ut i lugn o ro :) Det blev en mysig tillställning, med mycket skratt o babbel :) Var hemma tidigt, men hade supertrevligt den tid vi var där :) Sov gott i natt, trots snuva och tandvärk :)
Hade stora planer om att jag skulle storstäda idag, men lat o trött som jag var så har dagen spenderats i sängen tillsammans med en hel massa avsnitt av Gilmore Girls :) Steg upp vid halv tre för att göra mig iordning inför eftermiddagens kalas och hämtning av E.
Hemma vid sju från kalaset, då ville E sova och jag hamnade otippat i soffan:) Där sitter jag ännu, men har lite planer på att förflytta mig till sängen inom kort :)
Hoppas att er helg har varit lika härlig som min :)
Nu börjar en ny härlig vecka:)

Kram

Inga kommentarer: