fredag 20 november 2009

Täppt...

Det verkar som om jag o E har åkt på varsen riktigt dryg förkylning.. E´s näsa rinner som sldrig förr och hostar gör hon också , själv är jag irriterande täppt och otroligt trött, hoppas att det stannar så här och börjar avta snabbt:( Utan feber ska vi nog överleva detta :) A har sin första feberfria dag denna vecka, han har varit uppe och rört sig och ser allmänt frisk o pigg ut, lagade till och med en vansinnigt god rådjurs gryta till oss ikväll :)
Det vankas fest för att fira syrran imorgon o då ska E sova över hos farmor o farfar för första gången, kan tänka mig att de får det supertrevligt tillsammans :) Vi har passat på att bjuda hit J o R på fördrink, eftersom deras lille V ska vara hos sin farmor o farfar, så passar det ju utmärkt :)
Nu ska jag försöka fixa lite med foton, har ju som sagt lämnat in min kamera på lagning.. fick en lånekamera, men upptäckte idag att jag inte fått någon överföringssladd med så jag åkte tillbaka för att fixa det, när killen inte hittade någon som passade frågade han om mina bilder var jätteviktiga eller om jag kanske kunde leva utan dem... det tyckte jag var högst oproffesionellt.. klart jag kan leva utan mina bilder, men jag har ju absolut inte tänkt göra det ! Så till slut hittade han en lösning som tur var så att om en stund finns där nya bilder att titta på :)
Nu blev den andre datorn ledig.. tjoho :)

Kram

Inga kommentarer: