lördag 14 november 2009

Lördag hela dagen lång :)

Kollade ju på skavlan igår, lite chockad över Carolas framträdande... framförde en låt som hette något med Betlehem, började lugnt o fint men mot slutet står hon o svänger med huvudet som den värsta hårdrockaren... kände att det inte riktigt passade varken med henne eller låten, såg bara väldigt konstigt ut:( Jag känner mer o mer att jag får hålla mig till att lyssna på hennes musik utan att titta på henne, så ska det nog gå bra :) Roseanne Cash var också där, sjöng väldigt fint, kan tänka mig att lyssna lite mer på henne, country är ju lite min smak av musik :) Sen var ju också Henke Larsson på plats, jag är inget stort fan av att lyssna på honom, han är ju en jättebra fotbollsspelare såklart, men han är så tråkig att lyssna på, låter alltid olycklig o tråkig... jag tyckte att det var hemskt av skavlan att ta upp hans brors död, det har hänt så nyligen och man märkte på Henke att han knappt kunde prata om det, ändå fortsatte Skavlan att ställa frågor om det... dålig stil tycker jag, men Henke klarade det galant och det tyckte jag var starkt av honom:)
Har precis varit på babysim med E, det är så mysigt, känner alltid för att strunta i det på fredag kvällen, men väl hemma igen som nu så är jag så glad att jag gick :) Det är en härlig stund tillsammans, en perfekt start på dagen:) Nu sover hon sött, helt slut stackaren, hoppas att hon sover länge så att hon är ordentligt pigg när vi ska till svärföräldrarna ikväll:) Det ska bli så trevligt, träffa alla, inte så ofta vi gör det, men alltid supertrevligt när det blir av :)
Väntar på A, han är iväg o köper bullar, ska äta super smarriga ostbullar med rostbiff på :) Lyxbullar :)
Tror jag ska ta en riktigt lång promenad lite senare när E vaknat, så härligt väder ute:) Försöka fylla på mitt frisk luft konto, känner att det behövs :)

Kram

Inga kommentarer: