tisdag 3 november 2009

MysTisdagskväll

Har haft en helt okej dag:) Fick lite spontant besök av lilla syster R som hade slutat tidigt idag:) Hon kom hit o krävde kaffe som hon sedan spillde ut över sig, E o min matta.. men men jag tycker om henne ändå;) Hon kanske inte får hälsa på mer... bara skoja, klart hon får:) Sen kom J o V också förbi, V fick leka ensam en stund medans E vilade, men sen var det full fart på dem båda :) E har varit lite gnällig både igår o idag, vaknade snuvig igår o hade en smula feber, har vait feber fri idag så jag misstänker att det är de sista två tänderna som ställer till det nu när de bryter igenom:)
Blev en kort promenad tillsammans med J o V innan vi gick hem för att bada o äta:) E somnade sött vid kvart i sju och sen dess har jag bara kollat tv o målat mina naglar :) Helt perfekt myskväll med andra ord, har själv varit lite trött på sista tiden, så lite extra mys skadar ju inte :)
Imorgon ska vi hälsa på ute på Axets förskola för att se hur de har det, om vi tycker om det vi ser så går vi hem o accepterar erbjudandet om en plats hos dem. Då börjar E där i januari:)
På torsdag ska vi träffa M o S, det vill säga om alla är friska då, syster R skulle kanske också titta förbi:)
På fredag skulle vi nog passa lille M på eftermiddagen :O) Fullspäckad vecka med andra ord, men det r ju bäst att passa på nu när man har tid, sen blir det väl lite mindre av allt sånt här när man börjat jobba igen... den dagen, den sorgen:)
Nu ska jag kolla vidare på min tv, den har börjat sakna mig;)

Kram

Inga kommentarer: