onsdag 18 november 2009

Det regnar :)

Ute öser det ner, men här inne är det så varmt o mysigt :) Finns få saker som är så härliga som att sitta inne och njuta av det härliga regnet :)
Har varit iväg en sväng med E idag, var på Elgiganten och lämnade in min kamera på lagning, har varit på väg att göra det länge nu och dag blev et äntligen av:) Killen var så snäll och fixade en låne kamera till mig så länge... det taskiga var att den är bättre än min, så nu vill jag inte ha tillbaka min igen ;) Var en sväng inom media markt och rusta också... hittade en sak som hela familjen kan önska sig i julklap och på rusta fick jag köpt tre julklappar :)
Vi har ockå hunnit med en lekstund hos J o V, nu ligger E och vilar och jag kollar lite tv o dator :)
Igår var vi på BVC, det var dags att mäta o väga... vid femton månader väger nu E 9585g och är 75´5 lång :) Det blev ingen spruta eftersom hon eventuellt får svin vaccin i början på december och då kan man inte ta den andra sprutan så tätt inpå, så den får hon istället på arton månaders kollen :)
Själv tog jag ju svin vaccin i måndags och jag har inte märkt så mycket av det, mer än ont i armen precis som alla andra :) Mannen skulle inte ta den, men hade börjat vackla, då blev han sjuk och kunde inte ta den... nu återstår det att se om han tar den när han blir frisk:)
Imorgon e det dags för lekträff.. skulle varit här hemma, men eftersom A är sjuk så flyttar vi den till J:) Kommer att bli toppen, en promenad är inplanerad så vi hoppas innerligt att regnet tar slut idag :)
Annars händer det inte så mycket, E klättrar vidare allt vad hon kan, det senaste är att hon kommer upp på köksstolarna själv nu och hon klättrar upp i sin matstol, så nu gäller det att ha stenkoll, annars hoppar hon väl ner från köksbordet om jag känner henne rätt ;)
Hörs snart igen :) Nu ska jag tända lite ljus och bara njuta av detta busväder :)

Kram

Inga kommentarer: