torsdag 17 december 2009

Livet

Har fått erfara de sista dagarna att livet kan vara bra orättvist... på en o samma dag fick jag reda på att en vän till familjen har gått bort efter en tids sjukdom och att min härliga väns pappa ligger på sjukhus :( Ingen bra dag för någon detta... jag blir så ledsen... för de som är sjuka.. för deras nära o kära.. för allt vad som följa ska.. men mest av allt blir jag ledsen för att jag inget kan göra :( Jag tror att det finns en mening med allt här i livet, men dagar som dessa är det väldigt svårt att förstå vad meningen är med detta....
Jag vill i alla fall att ni ska veta att jag finns här... det är bara att ringa eller komma.. jag hjälper till på alla de vis jag kan :) Ni finns i mina tankar och jag ska försöka skicka så mycket positiv energi till er som jag bara kan... för det behöver både ni och era familjer :)
All min kärlek till er... det kommer att bli bra till slut <3

Mitt i allt det tråkiga lyckades vi ändå ha en trevlig julmys kväll, jag tror vi alla behövde det, lite samhörighet och kärlek är ju aldrig fel :) <3 Tack K, R, J o G för en mysig kväll... jag vet att jag i alla fall behövde en dos av er :) <3

Kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Usch ja livet är orättvist ibland. Det gäller att ta vara på de små ljusglimtarna och ta väl hand om varandra i vardagen :)
Så underbart söt hon är i mössan, mitt fina syskonbarn.