tisdag 13 juli 2010

Regn...

Sitter i uterummet o lyssnar på regnet som smattrar mot taket, brevid mig sitter E o läser en saga för hunden. Hon har det så mysigt där på sin filt på golvet tillsammans med T... det är kärlek det :)
Ännu en tidig morgon blev det idag.. klockan sex var det dags att ge upp, trodde att det skulle bli bättre när hon sov inne på vårt rum, där är lite mindre varmt än uppe på hennes rum, men icke... kanske är det bara så att hennes sova länge period har gått över... ingen bra timing, jag hade ju sett för mig hur vi skulle sova länge nu i flera veckor :)
Vilket underbart regn det är som kommer... hoppas det kyler ner lite också när det ändå drar förbi.. hade 33 grader inomhus klockan tio igår kväll när jag skulle sova.. då är det inget kul att krypa ner i en varm säng.
Har en lättroad dotter ser jag nu.. hon har hittat skur spannen(tom), sätter sig i den o vaggar den fram o tillbaka tills hon ramlar, sen tittar hon på mig o ler o säger "igen" :)
Får se vad vi hittar på idag, E ska sova om en liten stund, passar bra att sova på förmiddagen så att vi kan komma iväg o hitta på saker på eftermiddagen :) Kanske solen kommer fram igen o då kan vi bada hemma hos mina föräldrar :)
Ha en underbar dag :)



Kram

Inga kommentarer: