måndag 12 juli 2010

Värme värme o värme :)


Då kom vår älskade värme, sommar o sol, det gllar vi :) Visst att vi gnäller för vi vet inte riktigt vart vi ska ta vägen o E sover dåligt för det är för varmt, men såååå skönt det är med sommarvärmen... som jag behövd denna sol :) Jag har haft en underbar helg tillsammans med familjen, varit i mina föräldrars trädgård o badat o solat o bara umgåtts :) E älskar att bada o när hon väl kom på hur puffarna man har på armarna fungerar så blev det ännu bättre :) Nu kan hon vara i stora poolen tillsammans med oss :) Till och med A har kommit o badat o umgåtts, alldeles underbart:) Sen har vi fått middag båda dagarna :) Igår var kanske inte riktigt tanken att vi skulle få mat, men kusin kom på besök från Island så vi fick också stanna :)
Just nu sitter jag o E i sängen tillsammans framför fläkten, det kryper i kroppen på lill tjejen, skulle egentligen behövt sova två timmar till, men värmen på hennes rum väckte henne för tidigt. Idag flyttar resesängen in på vårt rum så att hon kan sova här istället när nätterna är för varma :)
Får se vad vi hittar på idag, skulle behöva köra iväg o fixa lite, men eftersom våra bilar är utan ac så lockar det inte jättemycket... men jag kan ju inte vara utan dammsugar påsar hur länge som helst heller :(
Kanske kan lura till mig fräldrarnas bil :)
Ha en bra dag i värmen så hörs vi snart igen :)

Kram

Inga kommentarer: