fredag 9 juli 2010

SEMESTER

Jodå... så är det.. jag har SEMESTER :) Äntligen säger jag bara :) Har hunnit starta semestern med en tur till stranden, som E älskade at bada i havet... skönt att hon inte är nån badkruka :)Till middag blev det pizza och om en liten stund kommer mina föräldrar hit för en kopp kaffe o kanske en liten öl eller cider :) Livet är bra gott ibland :)
En väldigt trött E sitter i soffan med alla sina nappar o tittar på teletubbies o fredags myser :)Filtar o nallar ska man också ha när man myser :)
A är iväg o vattnar till sina föräldrar , men snart kommer han väl tillbaka så att vi kan korka upp varsen öl o cider o fira att min semester har börjat... ja just det.. min, A ska jobba en vecka till, så hans firar vi nästa fredag :)
Får se vad vi hittar på nästa vecka, kan tänka mig att det blir en hel messa badande :) O så bara väntar vi på att våra Olssons ska komma hem... det är ju helt tokigt så mycket vi saknar dem :( Tänk att överge oss så länge... tokigt... men när de väl kommer hem ska vi ju åka iväg tillsammans så då kan vi ta igen lite tid, det gillar vi :)
Annars får det nog vara bra för idag.. ska in o mysa lite med min lilla teletubbie tjej :)

Kram

Inga kommentarer: