torsdag 22 juli 2010

Snart bär det av :)

Om bara några dagar packar vi bilen o far mot stugan :) Detta ser vi fram emot, dels får vi några härliga dagar med svägerskan o familj o sedan få vi några härliga dagar med min syster, min bästa kompis o deras barn :) Det ska bli kul att det blir lite annorlunda, att få visa vart vi tar vägen på sommaren :) Har varit iväg idag och införskaffat en bärbar dvd, jag tror att E kommer att uppskatta att kunna kolla på teletubbisarna i bilen, själv kommer jag uppskatta när hon somnar o jag kan kolla film :)
Har idag firat kusin G som fyller 20, hon blev hitbjuden på rådjursfile o mys :) Igår hade vi svärföräldrarna på mysig middag o imorgon ska vi hem till goda vänner för att grilla :)
Lördagen ska spenderas med frukost hos svärföräldrarna, packning o sedan hoppas vi på lite umgänge med familjen O som äntligen kommer hem, fem veckor utan er är katastrof.
Annars är det väldigt lugnt o härligt så här i semester tider :)
Slänger in lite bilder från dagarna som gått :)



Kram

Inga kommentarer: