tisdag 6 juli 2010

Snart snart snart....

Det närmar sig semester och jag kan inget annat säga än att jag behöver verkligen min semester. Tre dagar har jag kvar att jobba, sen ska jag vara ledig i fyra veckor :) Nice :)
Vi har inte så mycket planerat mer än att vi ska åka till en stuga en vecka, det ska bli så härligt att komma bort en stund :) Annars hoppas jag på fint väder så man kan vara ute mycket o bara njuta av att vara ledig :)
Är väldigt trött för stunden, chefen är borta från jobb o då hamnar ansvaret på mig, jag blir så trött då, sover dåligt o är orolig... men men, nu är det bara tre dagar kvar.. ska väl kunna överleva det :)
Inte mycket annat att berätta så jag avslutar med lite mer bilder på min lilla ögonsten som för tillfället inte alls är så snäll o rar som på bilderna... tror visst att det kallas TROTS.. så tråkigt.. men det går väl över snart igen :) Har varit sentimental nu igen o kollat på bebisbilderna :)





Ha det så bra så hörs vi snart igen :)

Kram

Inga kommentarer: