fredag 19 november 2010

Mysfredag :)

Idag har jag och E tagit ledigt från jobb o dagis för att bara vara :) Känns helt tokigt, men ack så skönt att ha en hel dag för att bara göra det vi vill, när vi vill o hur vi vill :) Dagen började med att E vaknade tidigare än på länge, men på väldigt trevligt humör, så det gör absolut inget. Lite mys i mammas säng en stund och sen var det dags för frukost... frukost redan klockan sju, det var fortfarande mörkt ute så vi tände lite stearinljus och åt vår frukost i skenet av några ljus.... såååå mysigt :) Knäpp som jag är så kunde jag inte låta dammsugaren vila, så nu har den varit framme en sväng och gjort fint, men med det sagt och gjort så kan vi njuta av resten av dagen :)
Om en stund... när Händige Manny är slut... då bär det av till duschen, sen ska vi traska ut en liten runda till affären:) Det är snöblandat regn ute, men just idag struntar vi i allt sånt o bara gör det vi vill ändå :) I eftermiddag ska vi mata ankorna och ikväll kommer min lillasyster och hennes två pojkar på middag, fredagsmys på hög nivå :)
Jag hoppas att ni alla får en lika härlig fredag som vi tänkt oss ha :)

Kram

Inga kommentarer: