onsdag 3 november 2010

Rolig dotter :)


































Sitter just nu i min säng med lilla E, hon är sjuk igen... eller ja, hon har feber o det gula i ögonen är tillbaka, men annars är hon precis som vanligt :) Ska ringa läkaren imorgon, funderar på om jag kanske också ska ta en tur till läkaren, jag kanske bär på något och det är därför hon blir sjuk gång på gång på gång..... får se hur jag gör.
I alla fall det roliga är att jag frågade vad hon ville titta på, pippi, teletubbies eller Gilmore girls... hon valde Gilmore Girls, så nu sitter hon fastklistrad framför tv´n med fem nappar och kollar på Gilmore , snacka om att hon är min dotter :) Imorgon har vi ledig dag och på fredag hade jag tänkt att hon skulle på dagis, tills jag kollade tempen och den var på 38.4.. då blev det ändrade planer och fröken får sova hos farmor o farfar imorgon o vara där på fredag.... ni skulle sett hennes leende när jag berättade det :)
Det var nog allt för denna gången...
Ha det toppen :)

Kram

Inga kommentarer: