söndag 7 november 2010

Söndagkväll .....

Sitter här i min sköna soffa och njuter av att det är söndag kväll o jobbe helgen är över för denna gången :) Tog ledigt igår så att mannen kunde åka o jaga, det var härligt, då blev jobbe helgen halverad och jag fick en extra mysdag tillsammans med E :) Imorgon är jag ledig och då ska vi spendera dagen i sjöbo hos våra goda vänner, en playdate som både jag o E är i stort behov av :)
Hämtade E hos farmor o farfar i fredags, feberfri o pigg ... men med utslag över hela kroppen.. verkar som om hon drabbats av nån feber relaterad sjukdom nu, läste om nåt som heter femte sjukan och det kändes som om det skulle kunna vara det. Det sköna är att det inte smittar nu när hon är feberfri, men frågan är vad de säger på dagis när vi kommer med en prickig tjej... återstår att se på tisdag :)
Vi var i alla fall o simmade i lördags, det är så kul att se henne i vattnet, hon älskar det.. hade hon fått hade hon nog kunnat stå o hoppa från kanten i flera timmar :) Ska försöka lura med mig en fotograf nästa gång så att jag kan få lite bilder på henne :)
Har även bokat in ett besök på vellingeblomman med en kompis, vi är lite fullbokade så det blir inte förrän i slutet av november, men bättre sent än aldrig :)
Nästa helg vankas det trettio års fest hos lilla syster , ska bli kul, hela tjocka släkten är bjuden så det kommer nog bli en riktigt härlig fest :)
Det får nog vara allt för denna gången... jag hör hur Gilmore girls kallar på mig nu ;)
Ha det bäst :)

Kram

Inga kommentarer: