fredag 26 november 2010

Vattkoppor :(

Då var det dags igen... sjukstuga... E har fått vattkoppor o feber. Dagis ringde igår o sa att de hade en prickig tjej... jag vet att det är bra att de får det när de är små, men jag är lite trött på att vi är sjuka här hemma :( För övrigt så är jag så tok förkyld så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen... men men.. slutgnällt, vi blir väl friska tids nog :)
Sitter just nu o lyssnar på E som har slängt napparna på golvet, hon provar på att sova i "storeflicke" sängen ikväll och det går väl sisådär... får nog gå upp o hjälpa henne :)Men tror nog att det ska gå bra sen, det är ju bara nytt just nu :)
Har passat på att ta fram ljusstakarna till fönstren nu ikväll... så mysigt det blir med dessa jule ljus :) Har haft svårt att hitta julstämningen i år, får se om detta kan hjälpa till :)
Annars inte mycket på G... planerna blir ju lite ändrade när vattkoppor tittar fram.. på söndag skulle vi till vellinge blomman, men det kan man ju inte med den smittan... får vi ta senare istället .
Nä.. om jag skulle ta o bädda ner mig i soffan nu... känns som om det är dags för fredagsmys nu :)
Ha det bäst :)

Kram

Inga kommentarer: