torsdag 28 maj 2009

Härlig dag:)

Det har varit en härlig dag idag:) R, J o V har varit här o lekt med oss hela dagen:) På eftermiddagen åkte R i väg för att hälsa på goda vänner som precis fått barn, så då var M o C hos oss o lekte så länge. De älskar att leka med E o V, ska hålla dem och busa med dem hela tiden.
På kvällen har jag o J varit på Jensen och ätit våra födelsedags middagar:) Snacka om smarrigt, skulle kanske ha skippat fterrätten, men man lever ju bara en gång.
Idag har en gammal kompis till mig hittat mig på facebook, jag har letat efter henne i många år, men eftersom Amerika är stort, har jag inte lyckats så bra. Det visade sig att hon gift sig och bytt efternamn, så det var kanske inte så konstigt att jag inte hittade henne. Men nu har hon i alla fall hittat mig och hon kommer till sverige i december, ska bli helt underbart att träffa henne, har visst inte setts sen 1997... shiiiit vad tiden bara flyger iväg:) Jag måste bara säga att jag älskar internet, på det sista året har jag hittat en hel massa gamla vänner på island och lite varstans, som jag inte hade fått tag på annars. Jag tycker att det är så kul att jag kan få ta del av deras liv och att de kan se vad som händer i mitt, och om man känner för det så kam man kanske träffas om man har vägarna förbi:) I Augusti till exempel kommer en kompis på besök som jag inte träffat sen 1992, ska bli superkul att ses och sen kommer ju S i December, helt underbart:)
Nu får jag nog ta o sova en stund... jag har ju en dotter som tycker att det är kul att vakna vid fem:) Men men, hellre det än att hon ska vara vaken hela kvällarna:)

Puss o kram o godnatt

Inga kommentarer: