söndag 17 maj 2009

Höstdepp....

Jag som trodde sommaren var på väg, så halkar man rätt in i höst depp igen... jag blir så trött på det:(
Har i alla fall haft en hyfsad helg, var på Ikea i fredags med J, M o barnen, vi lunchade och gick sen en runda i på Bulltofta området, det var nice:) Sen i lördags var det sista baby simmet för säsongen, får se om vi fortsätter nästa termin, har inte riktigt bestämt oss:) På eftermiddagen tittade J o V förbi en stund, alla männen var där hemma och tittade på fotboll, så vi passade på att ha lite lekstund:) På kvällen var vi på middag hos familjen O, där var även familjen J och A´s föräldrar. Det var god mat o trevligt sällskap, körde hemåt vid halv nio så att E skulle kunna sova i sin säng, hon har så många tänder på gång... tror det är 6 st... så hon är lite orolig, skönast att få sova i sin säng då:) Väl hemma o i säng med henne, var det pyjamas på och sen mös jag ner mig i soffan med min godis påse o hunden för att se eurovision song contest... såg lite, men somnade rätt snart med en hund i famnen, gick in o la mig vid elva... så trött...
Känner att både väder o E´s humör börjar påverka mitt humör... har haft en väldigt hängig morgon... blev dock bättre på eftermiddagen när jag blev hembjuden till mina föräldrar på grillat... så skönt att komma hemifrån. Jag o E tog en promenad bort, blev god mat idag igen och trevligt sällskap med alla mina systrar närvarande och barnen:) Blev sen en promenad hemåt tillsammans med mina föräldrar, trevlig avslutning på kvällen:) E somnade i vagnen och sov sött vidare när jag la över henne i sängen:)
Nu tror jag att jag ska sätta mig i soffan en stund, ska eventuellt iväg o bada med E, J o V imorgon, får lägga mig tidigt så jag är pigg o glad:)

Godnatt!!

Inga kommentarer: