tisdag 26 maj 2009

Ny vecka, friska tag....


.. eller nästan i alla fall:) Så gott som friska nu, bara två näsor som rinner lite, annars e det lugnt:) Hade en härlig dag igår, var ute en massa och träffade en massa folk:) Var med J o V på Nova en sväng, fick handlat en jacka o ett par byxor... me like:) Var sen hemma om o umgicks med Je lite, och sen var vi på 8:ans idrottsplats o kolla när C spelade fotboll i det underbara vädret... fick ihop 22000 steg, precis vad jag behövde efter en vecka i sängen:)

Idag tog jag o E en morgon promenad, sen vilade hon lite och jag chillade:) Efter lunch gick vi på promenad med J o V, var dags att panta flaskor och handla lite. Skulle även kolla ett pris på kemtvätten, men där har man visst lunch stängt i en o en halv timme... tradigt. Stannade till en stund hemma hos J så barnen fick leka, gick sen hem för att lägga E. Hon sov bara en halvtimme, så ni kan ju tänka er vilken härlig eftermiddag jag har haft:)

Nu sover E i alla fall och jag ska krypa ner i soffan... hoppas på tokregn, så det blir extra mysigt:)


Kram på er alla
Pst... Faster, jag kan klättra i trappor nu och så har jag fått tre nya tänder:) Ska bli kul att ses på lördag.Kram från Elin:)

Inga kommentarer: