onsdag 13 maj 2009

Mitt i veckan.... men ändå inte

Bara kominn miðvikudagur:) Búin að hafa góðan dag með Rósu, Jónu, Elinu og Viktor idag. Við fórum i smá labbitúr, fengum okkur hádegismat saman og svo var bara chillad á meðan börnin léku sér... Okej... nenni ekki að skrifa meir á islensku er farin yfir i sænskuna aftur...

Då var det onsdag... sitter uppe förvånansvärt sent för att vara jag, men jag var på promenad med Ja innan och sen var jag ju tvungen att se Greys när jag kom hem:) Vilket böle avsnitt... kan intre med att se sjuka barn... men man får ju skylle sig själv som sitter kvar o kollar:)
Har haft en härlig dag tillsammans med Elin, Rosa, Jona o Viktor. Har varit på en promenad, sen lunchat och sen bara umgåtts:)
Annars händer det inte så mycket för tillfället... ska eventuellt träffa Rosa o Jona imorgon igen... Alltid trevligt när Rosa e ledig o Jona har äntligen sommarlov så nu kan vi umgås igen:)
Ska faktiskt gå o lägga mig nu, min kära dotter har fått för sig att det är bra att vakna vid fem... har försökt lägga henne senare, men hon är ändå uppe vid fem... får hoppas att det bara är en tillfällighet, hade varit skönt att få sova till sex i alla fall:)
Har precis sett att en av mina vänner på island har fått sin andra dotter idag, Grattis Bryndis:)

Nu tackar jag för mig:)

Godnatt!

Inga kommentarer: