torsdag 7 maj 2009

Snart helg:)


Jippie:) Snart e det helg... det innebär att folk är lediga och kan umgås med mig, det innebär även årets bonnamarknad i byn. Tanken är att tjejerna med barn ska komma hit o umgås, men nu är det tyvärr så att det verkar som om där e några sjuklingar, så vi får se hur det blir... jag håller tummarna i alla fall:)

Har haft en allmänt trött o deppig vecka, inte riktigt orkat engagera mig, känns som om det eventuellt är på väg att vända, hoppas att där kommer sol igen, set brukar hjälpa:)

Har en överaktiv dotter för tillfället... kryper runt som en galning och sen måste man ju ställa sig upp mot allt o alla, kan man sen gå längs med bordet eller stolen så är det ju super toppen det med:) Hon är för härlig:)

Annars har det inte hänt så mycket, hoppas på en toppen helg så att jag kan vara lite gladare och skriva mer nästa gång:)

Ska ner o lyssna på min talbok, som jag... hör o häpna... har varit o lånat på biblioteket idag:) Ska se om jag kan koppla av en stund o bara njuta.


Ha det bäst så länge, vem vet, vi kanske ses i byn till helgen:) För att göra det här inlägget lite gladare lägger jag till en bild på min lilla vilding:)


Kram

Inga kommentarer: