söndag 10 maj 2009

Helgen slut:(



Jaha... då var denna helgen snart förbi:( Det har varit en mysig helg, även om den inte blev som den skulle... Det var ju marknad i byn igår, dit skulle jag o tjejerna med barn gå, nu blev det så att alla utom M fick hoppa av av olika anledningar, tråkigt, men så blir det ibland, vi får ses nåt nu i veckan istället:) Familjen V följde med till marknaden och efteråt var vi här hemma och tog en fika, det var en väldigt mysig dag:) På kvällen kom systrarna I o J hit för att passa mig o E eftersom A hade åkt iväg över natten, de är så snälla mot sin stora syster:)


Idag har vi hunnit med frukost hos mina föräldrar och sen var det kalas hos J på eftermiddagen, E o V lekte lite, det går lite si o så med lekandet, V vill så gärna pussas, men det vill inte E så det brukar sluta med tårar... men men det växer de väl ifrån snart:)


Nu ska jag snart ut på promenad med Ja, jag är tokigt trött och hade helst bäddat ner mig i soffan, men jag ska vara duktig o gå en runda... ska försöka komma över 20 000 steg idag... då kan man ju somna med gott samvete:)


Tänkte höra om svärföräldrarna ville ha lite besök imorgon, ska handla lite falukorv i deras lokala affär så sambon blir lycklig:) Ringde innan, men ingen svarade, så jag gör väl ett nytt försök lite senare:)


Nu har jag nog slut på info för stunden...

Sätter med en bild på lilla E som var så lycklig när hon hittade ett nytt ställe att klättra på, tog sig i vagnen helt själv... men det var svårare att ta sig ur:)

Ha en fortsatt trevlig söndag kväll:)



Kram

Inga kommentarer: