tisdag 19 maj 2009

Stackars liten:(

Har fått E att somna en stund, tänkte passa på att skriva ett par ord... Stackars liten e sjuk, vaknade natten till måndagen och kräktes, sen har hon ju jätte många tänder på gång, näsan rinner o febern e också där... kan det bli jobbigare för en stackars liten tjej?
Hon kräktes som tur var senast 6 på måndagmorgonen, men febern o allt annat e kvar, vill helst bara ligga hos mamma o gosa, blir bara inte så bra sömn av det varken för henne eller mig... men visst e det mysigt:) Hon har ju så mycket energi annars så det är inte ofta längre som hon e still i famnen hos mig, så det är ju extra mysigt när hon helt plötsligt e som bäbis igen och vill vara hos mig o gosa hela tiden... men jag hoppas hon blir av med febern snart, det är ju mycket roligare att kunna leka o ha kul...
Vi ska ju iväg o träffa tjejerna o alla barnen på fredag, då hoppas vi att vi är friska igen:) Vi behöver verkligen komma ut, jag i alla fall... kryper i hela mig och jag känner att deppigheten är på gång igen.... Nu behöver vi verkligen att det händer nåt kul:)
Nu ska jag se om jag kan somna en stund... hade varit nice...

Ha en bra dag:)

Inga kommentarer: