torsdag 9 april 2009

Blåtiror o fläskläpp:(

Idag har varit en härlig dag, med lite inslag av otur för vissa...
Fick sova till sju idag, inte var dag det händer:) Sen var ju A hemma idag, så jag o E väckte honom lite snällt med mys o bus:) Vid åtta gick vi sen ut på vår runda jag o E, när vi kom hem igen blev A precis hämtad av pojkarna J som han skulle åka och fiska med:) E hade somnat i vagnen, så jag passade på att äta min frukost i lugn och ro innan R o M kom. När alla var vakna och klara satte vi oss i bilen och körde en runda till Nova lund, jag hittade en läcker skjorta som jag köpte och sen en tunika som jag ska lämna tillbaka för den såg konstig ut när jag väl kom hem, så är det ibland:) Då närmar vi oss olyckorna... när vi var i mataffären skulle ju E vara stor flicka och sitta i kundvagnen, problemet var bara att hon tvunget skulle äta den, så två gånger slog hon i huvudet och lyckades få två små blåmärken... stackars liten...
När R o M hade kört kom A hem, han hade haft en mysig dag, men dock utan någon fisk... lite lätt röd om kinderna efter en heldag i solen:) Lite senare kom syrrorna I o J som ska sova här inatt, det blev kvällsmat i ute rummet och sen lite bus med E.
När det närmade sig läggdags var E väldigt trött, just då lyckades hon slå munnen i golvet och ni kan tro att denna lilla tjej kunde skrika.... stackaren ligger nu i sin säng och sover sött med två blåmärken och en fin liten fläskläpp. En stund i ufot hann hon med innan läggdags, så hon var en glad tjej igen när hon somnade:)
Nu står J här och väntar på att jag ska följa med ner och stryka våra pärlplattor som vi har gjort... får kanske pärla något lite till innan vi packar ihop och går o lägger oss:)

Imorgon ska vi träffa " gymnasie tjejerna" med barn, ska bli kul:)

Puss o god natt!!

Inga kommentarer: